Seguidores

domingo, 25 de diciembre de 2011

PSYCHO- FA VINT ANYS QUE EM DROGUEN I A CLASSE NOMÉS HA VINGUT UN FANTASMA

Al fin sola.
Al fin loca.

Cristina Rosenvinge.





A la màquina d’ escriure del William Burroughs ( Guillem Tell) & co.

I a les “ínes” del Kerouack. ( Sempre els escric malament)





A classe només ha vingut un fantasma.

S’ ha passat la tarda al balcó. Un home entrava en un bassal

per la finestra número tretze, ho he vist des del tercer pis.

Tinc quinze o no encara anys d’ incultura adquirida a l’ escola

però ma mestra, la follia, m’ ho ensenya tot al fondo del bosc.

I el fondo del bosc és casa meva, amb tritons, trèvols i trons.

Fa vint anys que em mediquen per treure’ m l’ instint animal.

D’ humà (que jo sàpiga) no n’ hi ha. Passes directament a zombie,

robot o res. Potser et converteixen en un experiment i et perden el cap,

però això rai, el que et foten d’ entrada són les emocions.

Et diuen que tindràs problemes amb els orgasmes

que ja no tindràs, però no et diuen que no sentiràs papallones

a la panxa quan no t’ enamoraràs perquè et droguen

amb drogues que li porten la contraria a la vida.

El cas, que només ha vingut un fantasma. Diu que li fem por.

L’ espantem? L’ enrampem? El lliguem?

Que aquí no usem químics.

Som alternatius. Has sentit a parlar de la mineralogia? :

Fotre-l’ s rocs els deixa suauuuuuuuuuus...



griFOLL
25.12.11
casserrespoblepoema








No hay comentarios: