Seguidores

miércoles, 4 de marzo de 2015

ÉS QUE JO NO SÉ CANTAR

                                                                                                         Helen Levitt


jo no vinc de cap silenci
ni sé cantar: jo bramo
no sé d’ antiguitats i
no me la medeixo ni mesuro
és com és i encara tiro llarg
vaig deixar de tirar petardus
per fumar-me’ ls / ara
ja no m’ he d’ enfilar als arbres
baixen ells però jo m’ hi enfilo
igualment les pinyes de dalt
no són com les que fem a baix
i la lluna és brutal neta i sense
coets no hi ha anat ni déu
i els marcianus ens estimen
i les ortigues també
i nosaltres armats fins els escuradents
amb el carajillu per barricada
i la cara com uns sargentus
mentre tot és ple de nens i núvols
que no veiem ni a passar
perquè ens hi hem anat posant a posar
tampoc sé jugar a cartes
sinó són d’ amor
t’ he fet un ocell amb paper de fumar
que cap per avall és una barca
per si vols que anem a escoltar granotes
una nit d’ aquestes  mentre el món
se’ ls hi torna a acabar
als que sempre se’ ls hi acaba
des que van començar a creure’ s
que el món s’ acabava per por d’ acabar-se ells

amb la de començaments que hi ha


griFOLL

4.3.15

No hay comentarios: