Seguidores

jueves, 23 de octubre de 2014

11 SINCERITATS DE LES TOTES QUE ESCULLO DEURE’ T



gràcies a tu per ser tu, fas que jo sigui jo que és qui vull ser per a tu que ets tu i no tots els altres

els hi vull dir i ja els hi dic que...
aquí us aparco la bogeria que m’ heu dat i me’ n vaig amb la meva, la que m’ he currat lluitant contra la vostra:
1-m’ he equivocat milions de vegades i, possiblement, me n’ equivocaré mil milions més, perquè quan l’ encerto ( que també ho faig i, possiblement, n’ encertaré mil milions més), l’ encerto gràcies a haver-la cagat.
2- m’ he contradit, em contradic i espero continuar fent-ho, perquè contradir-se és portar-se la contraria per aprendre que sense contraris no hi ha vida...viure és contradir-se, dubtar, i fer-ho; i contradir-se novament no fent-ho per poder-se dir que s’ ha de fer.
3- escullo que sóc una conseqüència de tot el que he escollit fer amb el que m’ han ensenyat les conseqüències, perquè escullo que no hi ha primer ni darrer : primer va ser l’ ou de la gallina primera sortida d’ aquest ou primer.
5- no m’ agrada la gent que menteix conscientment ni les mentires pietoses , no m’ agrada la gent que fa les coses per quedar bé, no m’ agrada gens la gent egoista i moltes vegades no m’ he agradat gens perquè m’ he sentit gent egoista, no m’ agrada la gent que imita, que, per por, dolor o soledat usen a l’ altre sense comptar que l’ altre té sentiments (jo també ho he fet).
6- no vull promeses, ni secrets, ni màscares, només vull res, per poder-ho omplir dels fruits que jo esculli, i així com jo no et fotré una albergínia a la teva motxilla (sinó m’ ho demanes i jo tinc l’ albergínia), tampoc vull que em fotis ous a la meva bossa si jo no vull ous... deixa’ m equivocar: potser t’ equivoques tu, o tots dos i cap.
7- no he odiat mai a ningú, només a mi, el valor de la vida me l’ ha ensenyat la mort, però el valor de l’ amor no me l’ ha ensenyat l’ odi, l’ odi només és ràbia, l’ amor no crec que pugui ser ni comprensible ni mesurat, però això no em farà deixar de dir t’ estimo, te amo, i love yÚ o el què sigui per defensar l’ AMOR, però quan el meu amor vagi dirigit a una persona li diré i expressaré diferent que a les altres persones per les qui també sento amor, doncs són dues formes d’ amor diferents i tractar-les igual és estimar-les malament; i no m’ equivoco de nom, jo no he posat mai nom a res...uso paraules que ens van ensenyar i que, malgrat no entendre-les igual ningú, són un intent de comunicació, perquè el que compta SI que és l’ intenció, l’ intenció parla més que les paraules que s’ hi posen.
8- avui puc dir que lo més important que m’ ha passat és una mosca.... avui sé que no necessito més quantitat de temps que la que li és donada a una mosca per entendre que la vida no va d’ allargades, sinó d’ intensitats, de profunditzar, de profunditzar per arribar a la senzillesa de ser una mosca si s’ és una mosca i un núvol si s’ és un núvol, consciencia és coneixement, coneixement és sinceritat, acusar és una excusa, no voler entendre és una excusa, l’ únic que no és una excusa és ser capaç de dir que no tens excusa, que no pots excusar-te de ser tu.
9-estimo els escorpins perquè no m’ amaguen que tenen verí, estimo els falcons perquè no s’ amaguen de volar alt, l’ ull més preciós es dilata i contrau igual de bell quan és ell, i si et mira, si et mira, què pot ser més preciós? què? digueu-m’ ho que escullo que no m’ ho creuré. L’ ull més bell és el sincer i jo l’ he vist.
10-escric malament perquè escric per a la gent que llegim malament, pels no perfectes.
11-( demana i et serà donat)...això no és meu, ho comparteixo perquè lo meu tampoc és meu, no sé qui va inventar les paraules, tampoc sé que fa que tingui ulls a la cara i no per això deixo de mirar ( sobretot a tu...és que tinc bon gust).

griFOLL
23.10.14
aquí

No hay comentarios: