Seguidores

miércoles, 3 de junio de 2015

HI VULL SER



HI VULL SER

Em sembla que encara tornarem a estar vius
si així ho desitgem. Em sembla que entendrem
que si no haguéssim estat morts encara ho seríem.
Em sembla que ens hem equivocat, però les persones
no podem deixar de ser meravelloses. Em sembla
que em vull acostar, que no m’ ho vull perdre, que sol
perd la gràcia, que sóc com sóc i qui no es disfressa
no s’ ha d’ amagar. Em sembla que encara crec
una miqueta en mi, i aquesta miqueta la vull engrandir.
Em sembla que, estigui o no de moda, jo vull estimar.
Hi ha massa feina a odiar i sempre se’ n surt, sinó malparat,
malparit. Em sembla que no serà fàcil. No m’ agrada lo fàcil.
Em sembla que tinc ganes de compartir tot això
que no tothom veu, que pocs sentim. És un do.
Em sembla que no vull tenir raó, ni ego, ni perdó. Vull viure
tal i com jo entenc la vida, que no me l’ expliquin si no ve del cor.
Em sembla que encara pot quedar molt per viure. Em sembla
que hi vull ser.

griFOLL
3.6.15

casserrespoblepoema

No hay comentarios: