Seguidores

martes, 17 de septiembre de 2013

EL PORTAL


era que va ser que l’ amic ‘quell em va dir mira
que ensortint del cole dues ties de les dominiques
ens esperen per fer coses al portal on n’ em a fumar
sempre tu li agrades a l'una a mi m’ agrada l’ altra
i jo no en coneixia cap ni res i era l’ hivern que de seguida
és fosc i ens esperaven prô ningú no deia res de res i nosaltres
doncs ens vam omplir les boques amb les llengües primer per fer el fet i
de seguida ja érem lluny del món i d’ ells llavors ens vam agafar fort
perquè ens sentíem tristament joves com si de sobte sabéssim
alguna cosa  que encara no s’ ha de saber i foníem alens i allò era allà
com si al cel i a l’ infern s’ hi entrés per aquell mateix portal
i tremolaven les panxes ens trencàvem per dins
per que volíem ser de l’ altre i tot ens tibava les sangs
devia ser la droga millor que ‘ns ‘vien dit que com millor més mortal
era doncs l’ era i ben senzilla feta de salives i carícies sí...desprenses
l’ amic ‘ quell entornant reia ho dava tot per fet i reia i jo no l’ entenia
ja ens les hem fet deia mira mira i se la treia guaita quina trempera i reia
i reia ‘ quella nit vaig veure un àngel i em vaig despertar sent l’ altre
passa passa deixa-ho córrer em va dir ‘ quell amic quan li vaig dir que què que què
li vaig fer cas com ella li’ n va fer a la seva amiga passa passa deixa-ho córrer li va dir
prô això no ho vam saber ni l’ un ni l’ altra i encara fa mal a mi me’ n fa
sóc poc voler saber què va passar qui érem qui haguéssim estat
i quin va ser el descobriment què ens vam donar o fer què qui
tot



griFOLL

No hay comentarios: