Seguidores

sábado, 7 de enero de 2012

PALLASSOS, GRILLS, DRETANS, CARTERS I FOLLIES

Quod me nutrid
me destruït
Angelina Jolie (tatoo)

PALLASSOS, GRILLS, DRETANS, CARTERS I FOLLIES

No em demaneu que estigui bé del cap,
no em passeu el manual de l’ ésser normal,
no em digueu què n’ he de fer d’ uns sentiments
que desconeixeu, no per res, és que mai ningú
ha sentit un sentiment que no fos seu.
No em vingueu amb paperassa estranya
que no entén ni déu. Jo no he estudiat dret:
( Carter: sols cartes d’ amor, va dir grillArt.
Carter, ho ha de saber: grillArt era, per a mi
com un alter-ego. Sap què li dic, carter? Que
grillArt parlava d’ amor. Carter, no se sent millor
quan reparteix bones notícies? Carter, té al•lèrgia
a la pintura? Carter, tenim molta feina. )
tot el que sé ho he aprés vomitant a les cantonades:
que el verí està en la dosi, que el mateix que em nodreix
és el mateix que em destrueix i que una cosa no pot existir
sinó existeix el seu contrari. Tinc, doncs, químiques, medicina
i filosofia. I ara estudio poesia: Sóc foll.
Per tant, ésser normal que per un instant amb mi et creues,
Mira’ m com a foll quan m’ atorgui el plaer de cagar-me
en tu-tots-vosaltres, no per avorrits, sinó per avorridors, que
no fer el pallasso és embrutar el món.

grifoll
7.1.12
planeta circus





2 comentarios:

Aspa dijo...

me l'has clavat! i visca fer el pallasso per enverinar el món amb follia...gràcies Grifoll

grifoll - comunicat important dijo...

regràcies a tu,desitjo sigui un xute de benestar el que t' he clavat, mestre!!! Reincidint: gràcies a tu, Aspa.

Com deia el Jim Morrisson: Volem el món. I el volem ara!!!!