Seguidores

viernes, 23 de septiembre de 2016

IRRELLEVANT




IRRELLEVANT

Demano, i és donar. Dono, i com que no en sé, em quedo sense. Rebo, i ja he rebut. Em dic mentides, i no me les crec. Em dic veritats, i són mentida. Se me’ n va l’ olla, i torna. N’ aprenc, i me n’ oblido. Fa mal, i no m’ ho trec del cap. Fa bé, i ho perdo amb les claus. No puc obrir, i em tanco a fora. Plou, i em mullo. Callo, i ho dic tot. Ho dic tot, i ningú pilla res. Que hi ha possibilitats de caure? m’ aixeco que ni jo m’ atrapo. M’ empaito? no, però sóc perseguit per mi. Em sento sol, i no n’ estic. Estic sol, i no me’ n sento. T’ estimo, i no et conec. Et conec, i no t’ estimo. Dubto, i l’ encerto. L’ encerto, i la cago. A vegades la tristesa em conforta i l’ alegria m’ espanta. Em trenco, i em reconec. Em munto, i sóc abstracte. M’ emprenya estar emprenyat, i m’ emprenyo. Trobo la solució, i m’ he oblidat del problema. En trobo un de nou, i faig servir la solució al problema anterior. No encaixa? cops de martell i de cap. Que no es pot passar? ja sóc dins. Que em conviden a entrar? desapareixo. Dormo, i viatjo. Viatjo, i m’ adormo per tot arreu. Somio que somio i no somio. És real, i se’ m fa insomni. M’ adormo, i caic del llit. Què hi faig a sota? Sóc l’ home del sac o el del cas? si sóc l’ home del sac, em vinc a buscar. Mai sé on anem. Si sóc un cas, és irrellevant. Molta gent és irrellevant i no passa res. Per ser irrellevant encara no cal medicar-se ni tractar-se ni surt al DSM. Me la quedo, l’ etiqueta, d’ irrellevant. Me la quedo i me l’ autopatento. Jo sóc l’ irrellevant, tracteu-me d’ irrellevant, si us plau.


griFOLL

No hay comentarios: