Seguidores

viernes, 13 de agosto de 2010

APUNTS DE L´APUNTADOR- grifoll

APUNTS DEL APUNTADOR





Ahir va entrar aigua a casa, per tres finestres. Hi havia bassals. Entre això i la sorra de riu que se m´enganxa cada dia a la roba des que pinto amb fang i em barallo amb les terres em vaig quedar enganxat al pitjor lloc de tots: al mirall. Jo contra jo. Sols em faltava una capa de goma laca i a emmarcar.

La visió: Dr. Jeckill i Mr. Hyde? Més o menys; compta la contradicció. L´hom i els seus efectes secundaris. No és cosa de verins i antidòts. Tampoc d´antibiòtics.

A aquestes alçades, m´he dit, o sóc Jeckyll o sóc Hyde. Mentrestant, la calor ha esquerdat el fang i l´altre jo s´ha desencrostonat primer, quan jo he saltat del mirall, ja no m´he vist, Jo ha fugit. I no li retrec, jo hagués fet el mateix.

Estic content de ser-ne un de sol, de ser-me jo. El problema és que no sé quin ha fugit i amb quin m´he quedat.



grifoll

agost del deu

2 comentarios:

Jo dijo...

si no saps amb quin tas quedat, ets com a mínim 2, no?
o estas, que no saps qui ets?
que ve a ser el mateix
estant així, com pots ser-te tu?
de fet no cal entendre's oi?

grifoll - comunicat important dijo...

ja vé a ser això XD!!!